Visszaküldés

Visszaküldés és csere – GYIK
1. Hogyan tudom visszaküldeni a megrendelésem?
A termékeket a küldemény átvételétől számított 30 napon belül visszaküldheted.
A rendelés visszaküldéséhez kövesd az alábbi lépéseket:
  1. Vedd fel velünk a kapcsolatot, töltsd ki és küldd el nekünk e-mailben a Visszaküldési űrlapot. (E-mail cím és rendelési szám szükséges).
  2. Csomagold be a nyomtatványt a visszaküldéssel együtt (a hiányzó űrlap meghosszabbítja a visszaküldés feldolgozását), és ha lehetséges, használd az eredeti csomagolást (kérjük, távolítsd el az eredeti címkét).
  3. A csomagodat küldd el nekünk a visszaküldési címünkre, valamint utánvétes vagy kártyás vásárlás esetén a bankszámlaszámod és a kedvezményezett nevét is várjuk tőled.
  4. Kollégáink ellenőrzik a hozzánk visszaérkezett csomagot és ha mindent rendben találnak, elindítják a visszatérítés folyamatát.
Ha kérdésed merül fel, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz: hello@karpathyekszer.hu
    A visszaküldött áru kiszállításáról e-mailben értesítünk. A visszaküldött áru kézhezvételétől számított 14 napon belül visszautalásra kerül a vételár.
    Postai úton vagy futárszolgálat igénybevételével is vissza tudod küldeni a terméket. A visszaküldés költsége téged terhel.
    Utánvéttel küldött csomagot nem áll módunkban átvenni. Ha utánvéttel rendeltél (független attól, hogy a futárnál milyen módon fizettél), csak bankszámlára tudjuk a termékek árát visszafizetni.
    Csak sérülésmentes, nem hordott, dobozzal és visszaküldési űrlappal együtt érkezett terméket áll módunkban visszavenni.
2. Kell fizetnem a visszaküldésért?
A csomagok visszaküldésének díja a vásárlót terheli. A visszaküldési címke létrehozásával kapcsolatos információkat csomagodban találhatod meg. Amennyiben ez hiányzik, kérjük fordulj ügyfélszolgálatunkhoz: hello@karpathyekszer.hu
3. Mennyi időbe telik a visszaküldött termékek árának jóváírása bankszámlámra?
Felhívjuk figyelmed, hogy a visszaküldési folyamat akár 14 napig is eltarthat, de célunk, hogy a raktárunkba érkezéstől számított 7 napon belül ezt feldolgozzuk. Erről e-mailben értesítünk.
5. Hogyan tudom a terméket kicserélni?
Az eredetileg kiküldött termék visszaérkezése után elküldjük számodra a csereterméket egy újabb csomagban; az új kiszállítás díja a vásárlót terheli.
Belépés
Elfelejtett jelszó
Betöltés...
Kategóriák
Menüpontok